Niet aankomen van email ivm blacklisting
Enkele van onze klanten hebben de afgelopen weken te maken gehad met een hack waarbij hun e-mail wachtwoord is ontfutseld/gelekt, met als gevolg dat derden spam berichten hebben verzonden via e-mail adressen van onze klanten.

Als gevolg hiervan zijn enkele servers van e-Dot op zwarte lijsten gekomen (blacklisting) die reputaties van e-mail servers beheren. Hierdoor kan mail die u verzend via een e-Dot server niet aankomen bij de bestemming omdat zij e-Dot zien als server met een slechte reputatie.

We adviseren u om de uitgaande mailserver van uw internet provider (bijv. Ziggo/KPN etc.) te gebruiken. Informatie hierover zoals instellingen en gebruikersnamen kunt u vinden op de website van of bij uw internet aanbieder.

Wij werken er dagelijks aan om onze reputatie te verhogen, en vragen uw medewerking door uw e-mail wachtwoorden veilig in te stellen en te bewaren. Als u een e-mail wachtwoord heeft ingesteld welke u ook voor andere zaken gebruikt adviseren we u met klem om uw e-mail wachtwoord te veranderen in een wachtwoord wat u alleen voor uw e-mail account gebruikt. Dit is de beste manier om hacks te voorkomen.

Veel hacks komen doordat onbetrouwbare websites wachtwoorden lekken of misbruiken en proberen te combineren met e-mail adressen (bijv. u registreert zich op website X met uw e-mail adres en een wachtwoord, website X kan dan proberen om met dit wachtwoord uw e-mail account binnen te dringen).

Onze excuses voor het ongemak.

 

Niet aankomen van email ivm blacklisting

home   |   sitemap   |   contact
  • Inloggen in uw My e-Dot:
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:
Veilig online betalen via iDEAL of een creditcard.